perjantai 25. helmikuuta 2011

The gorgeous blogger

Oon nähnyt seuraamissani blogeissa "the gorgeous blogger" -tunnustuksia, mutta en ole ajatellut, että mulle sellaista koskaan tulisi. Joten kiitokset tästä, Ilmi! :)


Milloin aloitit blogisi?
Ensimmäinen blogimerkintäni näyttää olevan päivätty 9.1.2010. Tuota ennen olin tosin jo varmaan puolen vuoden ajan ajatellut aloittaa blogin ja ottanut kuvia kokkauksista talteen, mutta jotenkin sain vasta tammikuussa ylitettyä kynnyksen blogin aloittamisesta.

Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Blogini käsittelee sitä, mitä keittiössäni teen. Välillä on ollut toki hiljaisempiakin hetkiä, mutta noin pääasiassa bloggaan aina, kun teen keittiössäni jotain sellaista, mistä en aiemmin ole blogannut. Olen tosi nihkeä ostamaan valmisruokia ja tosi harvoin meillä missään käydään syömässäkään, joten ruokaa tulee kyllä laitettua päivittäin noin pääsääntöisesti. Mitä pitemmän blogia pitää, sitä enemmän tietenkin tulee kotona tehtyä samoja ruokia, mitä on ennenkin tehnyt. Joskus vaan jumiudun helposti samoihin hyviksi havaittuihin ruokiin ja kiireen keskellä ei yleensä riitä energiaa uuden kokeiluun.

Mikä seikka tekee blogistasi erityisen muihin verrattuna?  
Varmaankin se, että teen eri riistalinnuista ruokaa useammin kuin keskivertoruokabloggari.

Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Halusin saada jonnekin ylös sen, mitä keittiössäni teen. En todellakaan jaksa kirjoittaa paperille ylös tekeleitäni, joten muutenkin jatkuvasti tietokoneella istuessa tämä tuntui kätevältä vaihtoehdolta kirjoittaa reseptit tietokoneella ylös. Blogissa reseptit pysyvät hyvin tallessa, ja on kivaa huomata, että blogissa on käynyt paljon odottamaani enemmän muitakin ihmisiä, joten jospa näistä olisi hyötyä muutenkin kuin mun muistikirjana. :)

Mitä haluaisit muuttaa blogissasi? 
Ulkoasun suhteen mulla on suunnitelmia, mutta ajan puutteessa ne ovat jääneet toteuttamatta. Ajatuksenani on tehdä ihan oma sivupohja ja luopua bloggerin valmiista pohjasta. Ehkä jossain vaiheessa tätä vuotta saan tämän tehtyä. Lisäksi toki tavoitteena on kehittyä valokuvauksessa. :)

Oon nyt tosi tylsä, enkä jaa palkintoa eteenpäin, sillä eniten seuraamani blogit ovat tainneet tämän jo saada.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti